FAQ - Veelgestelde vragen
Het bedrijf
Advies
Betaalmogelijkheden
Afhandeling van de bestelling
Verzending en vervoer
- Welke verzendkosten zijn van toepassing?
- Is mijn bestelling verzekerd voor transport? Zo ja, wat wordt er precies verzekerd?
- Door welke koeriersdienst wordt mijn bestelling geleverd?
- Kan ik mijn bestelling bij CAMPZ afhalen?
- Ik wil het afleveradres wijzigen maar mijn bestelling is al verstuurd, kan dit nog?
- DHL Parcel is aan de deur geweest, maar er was niemand aanwezig. Wat nu?
- Bpost is aan de deur geweest, maar er was niemand aanwezig. Wat nu?
- UPS is twee keer aan de deur geweest, maar er was niemand aanwezig. Wat nu?
Retourneren & omruilen
- Wat gebeurt er als ik het bestelde product toch niet wil hebben of als het niet past?
- 30 dagen recht op teruggave!
- Hoe kan ik producten terugsturen?
- Bij wie kan ik terecht voor mijn technische vragen?
- Kan ik kleding terugsturen wanneer het niet past?
- Kan ik producten omruilen?
- Wat is de duur van de garantieperiode?
- Wat gebeurt er als ik aanspraak maak op de garantie?